9 клас

Завдання на період карантину 
  
                   ofesenko64@gmail.com


24.03.2020 Вівторок
Українська література
Тема: Т. Шевченко "Росли укупочці, зросли"
1. Прочитати вдумливо вірш.
2. Знайти ключові образи.
3. Довести, що головний мотив вірша за сімейним затишком.
4. Розглянути репродукцію картини Т. Шевченка "Селянська родина" (с. 255 підручника)
5. Опрацювати з теорії літератури поняття ліричний герой (с. 254)
6. Домашнє завдання: виразно читати вірш, уміти аналізувати його.

25.03.2020 Середа
Українська мова
Тема: Розділові знаки в складному реченні із сурядним і підрядним звя'зком.
1. Опрацювати теоретичний матеріал підручника §30
2. Спробуйте дати відповідь на запитання: у яких випадках між частинами складного речення із сурядним і підрядним звя'зком кому не ставлять?  
3. Обміркувати завдання  впр. 370 і зробити висновок. Виконати впр. 374 (1-3 реч).
4. Домашнє завдання: Скласти речення за схемами впр. 377

27.03.2020 П'ятниця
Українська мова
Тема: Складне речення із сполучниковим і безсполучниковим зв'язком.
1. Опрацювати теоретичний матеріал підручника §31.
2. Знати види, уміти його визначати.
3. Виконати вправу 381.
4. Домашнє завдання: Накресліть схему поданого речення. Відшуміла злива, з дерев щедро сипалось срібне намисто, а та сторона, звідкіля прийшла сива дощова хмара, уже блищаладзеркально. (відправити на електронну пошту схему речення)

27.03.2020 П'ятниця
Українська література
Тема: Біблія в житті Т. Шевченка. "Ісаія. Глава 35"
1. Прочитати вірш.
2. Опрацювати теоретичний матеріал підручника с. 264-265
3. Обміркуввати: 
- Яку роль відіграла Біблія в житті Шевченка?
- Хто такий Ісаія?
- Який підзаголовок має вірш?
- Чим розпочинається твір?
- Які Господні дива побачать люди?
4. Домашнє завдання: Виконати завдання на с. 268 (виписати художні засоби із поезії "Ісаія. Глава 35")


07.04.2020 Вівторок
Українська література 
Тема: Світова велич Т. Шевченка
1. Опрацювати статтю підручника (с. 269-274)
2. Спробувати прокоментувати висловлювання одного із визначних діячів культури про Т. Шевченка.
3. Навести приклади вшанування пам'яті поета в Україні та за кордоном.
4. Дати відповіді на запитання (с.274)
5. Написати міні-твір "Актуальність творчості Т.Шевченка в наш час" (виконати в робочих зошитах)

08.04.2020 Середа
 Українська мова
Тема: Синтаксичний розбір складного реченння з різними відами зв'язку.
1. Уважно розглянути послідовність розбору речення з різними відами зв'язку, а також зразки усного й письмового розбору.
2. Дібрати схему до кожного речення впр.387
3. Схарактеризувати складні речення за поданими схемами впр. 388 (усно).
4. Домашнє завдання: Виконати письмово синтаксичний розбір речення.
Настане день, настане час, і розіллється знов медами земля, що освятив Тарас своїми муками-ділами. (завдання надсилати на електронну пошту)

10.04.2020 П'ятниця
Українська мова
Тема: Узагальнення вивченого з теми "Складне речення з різними видами зв'язку"
1. Пригадати, на які групи поділяють складні речення з різними видами зв"язку?
З"ясувати особливості їх структури.
2. Накреслити схему поданого речення. 
Букет півоній, які мати несла в руці, поширював п"янкий запах - власне, у руках її вигойдувався букет тонких пахощів.
3. Виконати тестові завдання (с.183-184)
4. Домашнє завдання: Виконати впр.400

10.04.2020 П'ятниця
Українська література
Тема: П. Куліш - відомий письменник, перший український професійний критик.
1. Опрацювати статтю підручника "Життєвий і творчий шлях письменника" (с.275-284)
2. Прокоментувати висловлювання І.Франка про П. Куліша (с.275)
3. Дати відповіді на запитання (с.284)
4. Висновки: довести, що П. Куліш - неординарна ососбистість
5. Домашнє завдання: с. 284, завд.1 (тези)

15.04.2020 
Українська мова
Тема: Текст, його основні ознаки.
1. Опрацювати теоретичний матеріал підручника §33.
- Вивчити, що таке текст, тема, основна думка.
- Знати ознаки тексту.
2. Скласти опорну схему "Текст".
3. Відновити деформований текст впр. 410
4. Домашнє завдання:  Виконати завдання до тексту впр.408 

17.04.2020 
Українська мова

Тема: Будова тексту. Мікротема й абзац.
1. Опрацювати теоретичний матеріал підручника на с.192.
- З"ясувати, які елементи можна виділити в будові тексту?
- Вивчити, що таке мікротема
                                 тематичне речення
                                 ключові слова
                                 абзац
2. За тематичними реченнями спрогнозувати зміст тексту впр.415
3. Домашнє завдання: Виконати впр. 416 (І,ІІ)

14.04.2020, 17.04.2020
Українська література

Тема: П. Куліш. "Чорна рада - перший історичний роман"
1. Прочитати частину твору (І-VI розділ)
2. Поміркувати над прочитаним, дати відповіді на запитання
- Назвати героїв роману. Які з них є історичними особами?
- Які історичні події лягли в основу твору?
- Хто такий Шрам? З якою метою він вирушає в дорогу?
- Які відомості про становище трудового люду в ті далекі часи ви почерпнули зі сторінок роману?
- Поясніть, чи виправдане зневажливе ставлення Шраму до простого люду?
- Як змальовує автор життя родини Череваня на хуторі?
- Прокоментуйте слова цього персонажа: "А що нам, брате, до Вкраїни?"
- Поясніть слова Шрама, звернені до Череваня: "Ти Барабаш, а не Черевань!"
3. Домашнє завдання: Позначити в тексті твору цитати до характеристики Сомка та Брюховецького.

22.04.2020 
Українська мова
Тема: Ключові слова в тексті й абзаці, тематичне речення в абзаці.
1. Дати визначення, що таке абзац?
- Яке речення називають тематичним?
- Які слова називають ключовими?
2. Прочитати тексти впр. 417 і виконати завдання до тексту 1-5.
3. Скласти за поданим планом текст (усно) впр.420
4. Домашнє завдання: Написати висловлення "Рідний край" (0,5 стор.) На електронну пошту.

24.04.2020 
Українська мова
Тема: Види й засоби міжфразового зв"язку.
1. Опрацювати теоретичний матеріал підручника на с.195-196.
2. Зосередити увагу на засобах міжфразового зв"язку, бо це матеріал ЗНО.
3. Ознайомитися з текстами впр.424 і спробувати визначити вид міжфразового зв"язку. 
4. Виконати впр.425
5. Домашнє завдання: Впр.429 (скласти текст за картиною) або впр.428

21.04.2020, 24.04.2020
Українська література

Тема: П. Куліш. "Чорна рада". Непросте життя та романтичні пригоди героїв. 
1. Поміркувати над прочитаним, дати відповіді на запитання

- Хто такий Петро? Чим приваблює ця людина?
- Доведіть, що Шраменко - "це орел, не козак" Що для нього найголовніше в житті?
- Чому шалене кохання Петра до Лесі було безнадійним?
- Що штовхає його (кохання чи благородство душі) рятувати чужу наречену?
- Чим він завоював дівчину?
- Чи вважаєте ви образ Петра дещо ідеалізованим? У чому це виявилось?

Образ Лесі 
- Хто така Леся? Знайдіть опис її зовнішності.
- Чому вона покохала Сомка? Хто сприяв цьому?
- Чи сподобався їй Петро?
- Коли Леся зрозуміла, що Я Сомко - "козак не до любощів"?
- Коли дівчину "од Сомка мов одвернуло"?
- Яке нове почуття з"явилося в душі Лесі?
- Чим приваблює цей образ?
2. Домашнє завдання: Знати зміст р-ну, схарактеризувати образ Кирила Тура.

29.04.2020 
Українська мова
Тема: Узагальнення й систематизація вивченого.
1. Дати відповіді на запитання мовознавчої вікторини впр. 438
2. Виконати завдання ІІ (1, 2, 4) до тексту впр. 433
3. Відредагувати речення впр.436 (усно)
4. Домашнє завдання: Виконати впр. 435

28.04.2020
Українська література
Тема: П. Куліш. "Чорна рада". Порівняльна характеристика образів Я. Сомка та І.Брюховецького  
1. Дати відповіді на запитання: 
- Що можна сказати про склад характеру і розуму гетьмана Я. Сомка?
- Довести, що державні справи в нього на першому місці.
- Яка його найзаповітніша мрія? Чому не здійснилась?
- Чому він назвав народ "дурна чернь"?
- Чому гетьман відмовився тікати? Чи правильно він вчинив? Доберіть аргументи "за" і "проти".
- Чому П. Куліш трактує загибель Сомка як трагедію українського народу?
- Яким постає зі сторінок роману І. Брюховецький? 
- Чому козацтво підтримало саме його?
- Доведіть, що це підступна й корислива людина. 
2. Скласти порівняльну характеристику цих образів. (відповіді на електронну пошту)
3. Домашнє завдання: Прочитати повість "Інститутка" М. Вовчка.

06.05.2020 
Українська мова
Тема: Повторення вивченого. Синтаксичний практикум.
1. Удосконалення набутих знань шляхом виконання вправ і завдань.
- Завдання на встановлення відповідності впр. 441
- Виконання впр. 442 (усно)
- Відредагувати речення впр.443
- Скласти речення за схемами впр.444
2. Домашнє завдання: Виконати тестові завдання на с. 207, накреслити схеми 3,4 речень впр. 446 (на електоронну пошту)

08.05.2020 
Українська мова
Тема: Повторення вивченого. Орфографічний практикум.
1. Повторити правила вживання м"якого знака та апострофа. 
2. Виконати впр.453 та 454
3. Пригадати чергування приголосних:
[г]-[ж]-[з]
[к]-[ч]-[ц]
[х]-[ш]-[с]
Виконати впр. 458
4. Домашнє завдання: Впр.459

05.05.2020, 08.05.2020
Українська література
Тема: Марко Вовчок (Марія Олександрівна Вілінська). Життя і творча діяльніть. Повість "Інститутка".
1. Опрацювати статтю підручника "Життєвий і творчий шлях письменниці" (с.297-302)
2. Дати відповіді на запитання (с.302)
3. Опрацювати літературно-критичний матеріал на с. 304-307
4. Робота з текстом твору 
Дати відпвіді на запитання:
- Як змінилося життя кріпаків із приїздом панночки?
- Як ставилася вона до начання? Доведіть її обмеженість?
- Чому панночка вподобала саме лікаря? 
- Як домоглася його взаємності?
- Чому Устина називала панське кохання чудним?
- Доведіть, що панночка після одруження стала ще жорсткішою.
- Зробіть висновки стосовно образу панночки: врода - характер.
- Чому письменниця не дає їй імені?
5. Домашнє завдання: Написати висловлення "Чи можна вважати пана доброю людиною?" (на електронну пошту)

13.05.2020 
Українська мова
Тема: Повторення вивченого. Орфографічний практикум.
1. Повторити правила орфографії за Додатком 1 підручника (с. 251-257). 

2. Виконати впр.461 та 465
3. Домашнє завдання: Виконати впр. 466 та тестові завдання на с. 213 (на електронну пошту)

15.05.2020 
Українська мова
Тема: Пунктуація.
1. Опрацювати Додаток 2 підручника (с. 258)
2. Виконати впр.470; 
    відредагувати речення впр. 473 (усно);
    виконати завдання на встановлення відповідності (впр.475)
3. Домашнє завдання: Виконати впр. 477


12.05.2020, 15.05.2020
Українська література
Тема: Марко Вовчок. Повість "Інститутка".Образи людей з народу. Реалізм твору.
1. Опрацювати матеріал підручника с. 307-312
2. Скласти асоціативні кущі до характеристики образів селян-кріпаків.
Прокіп - непокірний
             - ...
Назар - поміркований 
           - ...
Катря - смілива
           - ....
Устина - терпляча 
             - ....
- Схарактеризувати образи Прокопа та Назара.
- Обміркувати, чим образ Катрі відрізняється від образу Устини?
3. Дослідити, яким способом стають вільними персонажі твору (Прокіп, Устина, Назар, Катря)? Чи є серед цих способів найбільше правильний?
4. Довести, що обличчя кріпацтва потворне.
5. Опрацювати матеріал підручника на с. 313-314
- Назвати основні риси реалізму.
6. Домашнє завдання: Скласти паспорт повісті. Завдання на електронну пошту.
Додаток.
Паспортепічного твору.
1. Назва твору.
2. Автор.
3. Літературний рід.
4. Жанр.
5. Тема.
6. Ідея.
7. Головні герої.

20.05.2020
Контрольна робота 6. Нова українська література. Творчість П. Куліша і Марка Вовчка
https://forms.gle/z86tNFQH7QE5YiyZ7

22.05.2020 Контрольна робота 4 з української мови. Безсполучникове складне речення.
https://forms.gle/VphyjHutuH3SfhAt6




Комментариев нет:

Отправить комментарий