11 клас

Завдання на період карантину 
                  ofesenko64@gmail.com

16.03.2020 Понеділок
Українська література
Тема: М. Винграновський "У синьому небі я висіяв ліс".
1. Опрацювати матеріал про М. Винграновського (с.200-201) підручника.
2. Прочитати вірш "У синьому небі"
3. Виконати завдання до цього твору вміщені на с. 202.
4. Повторити з теорії літератури віршові розміри.
5. Домашнє завдання: Визначити віршовий розмір поезії "У синьому небі..." (результат на електронну пошту)

17.03.2020 Вівторок
Українська мова
Тема: Стилістичне забарвлення фразеологізмів.
1. Опрацювати теоретичний матаріал підручника с. 181-182.
2. Виконати впр.401 (розподілити фразеологізми)
3. Розглянути впр.404 (відредагувати фразеологічні складники телефонної розмови с.206)
4. Домашнє завдання: Вправа 410 (2) змоделювати ділову телефонну розмову, викоритовуючи фразеологізми книжного забарвлення.

18.03.2020 Середа
Українська мова
Тема: Фразеологія художнього мовлення, публіцистична, наукова.
1. Пояснити значення фразеологізмів:
- купити кота в мішку; позичити в Сірка очі; як корові сідало; ніде яблоку впасти; на руку ковінька; зробити ведмежу послугу; буря в склянці води; спалені мости; мозолити очі; слинку ковтати; земля обітована.
2. Навести власні приклади (7-8) фразеологізмів, визначити приналежність до стилю мовлення.
3. Домашнє завдання: До поданих фразеологізмів обрати антоніми: 
- як кров з носа; шите білими нитками; підносити до небес; пасти задніх; розпустити язика; пристати до берега; душа в душу; гріти чуба (відповіді надіслати на електронну пошту)

19.03.2020 Четвер
Українська мова
Тема: Доповідь за матеріалами реферату .
1. Переглянути свій реферат.
2. Проаналізувати, як краще висвітлити необхідну інформацію.
3. Скласти план.
4. Скласти згідно з планом текст виступу (оптимально 3-5 хв.)
5. Перевірити, чи вкладаєтесь ви в цей час.
6. Домашнє завдання: Перечитати доповідь, за потреби відредагувати текст.

19.03.2020 Четвер
Українська література
Тема: Г. Тютюнник "Три зозулі з поклоном".
1. Опрацювати матеріал про Г. Тютюнника (с.203) підручника.
2. Прочитати новелу.
3. Знайти історію її створення (за бажанням)
4. Скласти асоціативний кущ до слова "кохання".
5. Обміркувати, чи традиційно вирішується проблема любовного трикутника в новелі?
6. Домашнє завдання: скласти літературний паспорт до твору за зразком:
- літературний рід;
- жанр;
- тема;
- ідея;
- проблематика

20.03.2020 П'ятниця
Українська мова
Тема: Підготовка до ЗНО
1. Зі збірника завдань у тестовій формі О. Авраменка виконати завдання ІІ варіанта (1-28).
2. Звіритися з відповідями, вміщеними у збірнику.
3. Обов'язково проаналізувати помилки.
4. Домашнє завдання: Напишіть творчу роботу на тему "Що нині важливіше: бути освіченими чи мудрими?"

23.03.2020 Понеділок
Українська література
Тема: Г. Тютюнник "Три зозулі з поклоном". Образ любові
1. З'ясувати, що означають імена героїв новели. Чи допомагають вони розкрити їхні образи?
2. Дослідити, яку роль у житті героїв відіграє кохання. Дібрати цитати: любов у житті Марфи і в житті Софії кохання Михайла
3. Перечитати "останній лист від тата" і довести, що він розкриває цілий світ почуттів Михайла.
4. Прокоментувати назву твору. Чому Михайло посилає Марфі "три зозулі з поклоном"?
5. Чи традиційно вирішуються в цьому творі "любовний трикутник".
6. Домашнє завдання: Висловити власну думку про те, яку любов можна вважати всевишньою? (міні-твір) 

24.03.2020 Вівторок
Українська мова
Тема: Стилістичні особливості засобів словотвору.
1. Опрацювати теоретичний матеріал підручника §41
2. Особливу увагу звернути на стилістичне забарвлення суфіксів
3. Виконати впр.415
4. Відредагувати подані словосполучення:
реальна дійсність, захисний імунітет, хвилина часу, підвести підсумки, проявити турботу, розповсюдити досвід, вірно зрозуміти, вулиці пересікаються.
5. Домашнє завдання: Виконати впр.416

25.03.2020 Середа
Українська мова
Тема: Словотвір іменників на позначення назв жителів певного населеного пункту. Творення прикметникових форм від різних географічних назв (практично)
1. Утворити назви людей за місцем проживання. Наприклад: Полтава - полтавець, полтавка. 
Черкаси, Одеса, Київ, Львів, Суми, Вінниця, Харків, Чернігів, Тернопіль, Чернівці
2. Утворити прикметники від географічних назв. Кременчук, Ззапоріжжя, Бахмач, Прилуки, Овруг, Золотоноша, Сиваш, Прага, Париж, Нью-Йорк.
3. Повторити правила вживання великої літери.
4. Домашнє завдання: скласти словниковий диктант на правила вживання великої літери (20-25 слів)

26.03.2020 Четвер
Українська мова
Тема: Стилістичні особливості частин мови.
1. Опрацювати теоретичний матеріал підручника на с.188-189
2. Спробувати пояснити стилістичні особливості виділених слів у впр.418
3. Відредагувати речення впр. 422
4. Домашнє завдання: Виконати тест ЗНО ІІІ варіант із Збірника завдань О. Авраменка

26.03.2020 Четвер
Українська література
Тема: Ліна Костенко. Творчий  шлях. "Страшні слова, коли вони мовчать."
1. Опрацювати життєпис Л. Костенко (с.209-210)
2. Ознайомитись із віршем "Страшні слова"
3. Дослідити до якої збірки поетеси він входить.
4. Спробувати пояснити назву твору. Прокоментувати смисл двох останніх рядків вірша.
5. Визначте художні засоби твору.
6. Домашнє завдання: Вивчити вірш напам'ять.

27.03.2020 П'ятниця
Українська мова
Тема: Уживання синтаксичних одиниць у різних стилях.
1. Опрацювати теоретичний матеріал підручника с.191-192
2. Визначити стиль мовлення текстів (впр. 427) 
3. Змоделювати діалог за ситуацією, поданою у впр.428
4. Дати відповідь на запитання для самоперевірки. 
5. Домашнє завдання: впр. 429 (скласти висловлювання на одну із тем)

06.04.2020 Понеділок
Українська література
Тема: Л. Костенко. Хай буде легко. Дотиком пера..., Недумано. Негадано.
1. Ознайомитися із змістом поезії "Хай буде легко. Дотиком пера..."
2. Аналіз вірша:
- Визначити вид лірики.
- Лірична героїня юна чи зріла людина?
- Як сприймає вона світ і почуття?
- Чому світ порівнює з березовою корою? Яку роль відіграє пейзаж? 
- Назвіть художні засоби
3. Прочитати виразно вірш "Недумано, негадано..." і спробувати довести, що здатність до любові є мірилом людської душі.
4. Прокоментувати метафору: "Ловлю твоє проміння. Крізь музики беріз".
5. Знайти приклади гіперболи у вірші.
6. Домашнє завдання: Написати есе "Кохання варте того, щоб чекати, а життя варте того, щоб жити".


07.04.2020 Вівторок
Українська мова
Тема: Складні, складноскорочені слова, їх написання.
1. Повторити правопис складних слів. 
2. Сформулювати загальні правила. 
3. Виконати завдання: пояснити правопис поданих слів.
Фотомодель, суперприз,веб-камера, міні-версія, мас-медіа, купівля-продаж, щастя-доля, свят-вечір, працелюб, псевдопатріот, людино-день, 100-річчя, пів'ягоди, двох'ярусний.
4. Визначити рід іменників-абревіатур ООН, ТЮГ, ДАІ, СБУ, ЧАЕС, НЛО, СНІД, НАТО
5. Домашнє завдання: Скласти словниковий диктант на правопис складних прикметників (30 слів). Завдання надсилати на електронну адресу.

08.04.2020 Середа
Українська мова
Тема: Рід і число іменників. Відмінювання іменників.
1. Готуємося до ЗНО 
Завдання 1. Визначити рід поданих іменників, узгодити їх із прикметниками
Біль, ваніль, нежить, шампунь, аташе, глазур, фланель, дріб, путь, цунамі, фламінго, есе, авеню, кашне, Токіо.
Завдання 2. Чи відповідають морфологічним нормам такі форми слів?
Ворс - ворса, зал - зала
Завдання 3. До поданих іменників дописати прізвища видатних людей (жінки або чоловіка)
Педагог, юрист, хірург, капітан.
Завдання 4. Дібрати по 5 прикладів іменників, що вживаються тільки в однині або тільки в множині.
2. Домашнє завдання: Виконати тест ЗНО V варіант із Збірника завдань. О. Авраменка, проаналізувати помилки.

09.04.2020 Четвер
Українська мова
Тема: Ступені порівняння прикметників. Відмінювання прикметників.
1. Повторити теоретичний метеріал §5-6
2. Особливу увагу звернути на відмінювання прикметників м'якої групи; на прикметники, які не мають ступенів порівняння; зробити висновок, яких помилок потрібно уникати під час уживання прикметників вищого й найвищого ступенів порівняння.
3. Виконати вправи 37, 49, 53
4. Домашнє завдання: впр. 55 (варіант А або Б)

10.04.2020 П'ятниця
Українська мова
Тема: Числівник. Відмінювання числівників.
1. Повторити теоретичний метеріал §8
2. Проаналізувати відмінювання числівників.
3. Виконати впр.71
4. Провідміняти числівник 598
5. Змоделювати бюджет мандрівки в Карпати (впр.73)
6. Домашнє завдання: виконати впр. 80

09.04.2020 Четвер
Українська література
Тема:  Позакласне читання. Ітнимна лірика Ліни Костенко.
1. Виразно прочитати поезію "Я дуже тяжко Вами відболіла" і спробувати розкрити "історію кохання" виражену в тексті цього твору.
2. Ознайомитися із текстами поезій "І як тепер тебе забути?",  "Моя любове! Я перед тобою". Довести, що справжня любов у трактуванні Л. Костенко повинна возвеличувати людину, ошляхетнювати її помисли і почуття.
3. Кохання - велике світле почуття, але воно має чотири барви. Спробуйте назвати їх. 
4. Знайти символи кохання Л. Костенко.
5. Скласти паспорт одного із віршів (на вибір)
6. Домашнє завдання: Проаналізувати поезію "По сей день Посейдон посідає свій трон ..."

13.04.2020, 16.04.2020
Українська література
Тема: Ліна Костенко. Роман у віршах "Маруся Чурай"
1. Опрацювати матеріал підручника на с. 215-217.

Дати відповіді на запитання:
- Чому твір "Маруся Чурай"визначається за жанром як історичний роман?
- Чи можна назвати Марусю Чурай історичною особою?
- Що поклала в основу твору Л. Костенко?
2. Прочитати І розділ роману і дати характеристику народу Полтави.
3. Прочитати ІІ-ІV розділ.
4. Скласти інформаційне гроно, розкрити риси характеру Марусі.
5. Домашнє завдання: Виписати цитати до характеристики образу Гриця.

14.04.2020
Українська мова
Тема: Відмінювання, та правопис зацменників.
1. Повторити розряди займенників, за значенням та відмінювання займенників.
2. Виконати завдання: визначити відмінок зворотного себе; 
пояснити значення фразеологізмів. 
Брати себе в руки;
Ціну собі знати;
Сушити собі голову;
Корчить із себе дурня;
Не знаходити собі місця
3. Скласти опорну схему "Правопис заперечних та неозначних займенників"
4. Записати займенники, пояснити правопис
Ніхто, дещо, аби до кого, будь-який, якийсь, казна-що, ні до чого, абихто.
5. Домашнє завдання: Виконати VI варіант із Збірника завдань О. Аврамкіна (1-33)

15.04.2020
Українська мова
Тема: Вид, час, способи дієслів.
1. Повторити теоретичний матеріал §11-12.
2. Знати значення дієслова, його форми, уміти розрізняти дієслова доконаного й недоконаного виду, часи та способи дієслів, творити дієслова умовного й наказового способів.
3. Виконати впр. 104 (усно), 103 (письмово)
4. Провідміняти дієслово їздити
5. Змоделювати текст-пропозицію (впр.123)
6. Домашнє завдання: Написати есе, використовуючи дієслова наказового способу, "Екологія природи й екологія душі" (10-12 речень). Надіслати на електронну пошту


16.04.2020 
Українська мова
Тема: Готуємося до ЗНО 
1. Прочитайте наведений текст.
Кожен із нас лише маленька частинка складного суспільного життя, і ми часто схильні ставити свої інтереси вище за інтереси інших, уважаючи, що наші права, потреби, цілі важливіші, ніж будь-чиї. А тому ми сприймаємо правила, які встановлює соціум, не завжди позитивно, а то й заперечуємо їх необхідність.
Викладіть Ваш погляд на проблему:
Наскільки важливим є дотримання правил співжиття в суспільстві?
21.04.2020
1. У власній творчій роботі підкреслити всі орфограми й пояснити правопис.
2. Обгрунтувати вживання розділових знаків (письмово)

21.04.2020
Українська мова
Тема: Творення і правопис дієприкметників. Дієприкметниковий зворот.
1. Повторити теоретичний матеріал §13.
2. Виконати завдання А,Б,В впр.129
3. Опрацювати інформацію "Культура мовлення" на с.57
4. Відредагувати подані словосполучення, з"ясувати суть помилок.
Дозрівші полуниці, протікаюча бочка, посивівший чоловік, загубившийся собака, координуючий центр, завідуючий складом, наболівше питання, нависша загроза, підійшовший чоловік, вимірюючий прилад.
5. Повторити розділові знаки при дієприкметниковому звороті.
Записати речення із дієприкметниковим зворотом і перебудувати його так, щоб зворот не відокремлювався комою.
6. Виконати впр.133
7. Домашнє завдання: Впр.139

22.04.2020 
Українська мова
Тема: Творення і правопис дієприслівників. Дієприслівниковий зворот.
1. Повторити відомості про дієприслівник як особливу форму дієслова:
- На яке питання відповідає?
- Яку синтаксичну роль виконує?
- Які граматичні ознаки дієслова та прислівника поєднує в собі?
- Яке значення виражають дієприслівники недоконаного виду? Як їх творимо?
- За допомогою яких суфіксів творяться дієприслівники доконаного виду?
2. На основі поданих речень сформулювати правила вживання розділових знаків при дієприслівниковому звороті.
Сонце, стуливши вії, тихо спускалось на землю. 
Стояла ніч, розкинувши над світом шатро небес. 
Засоромившись ранку, ясний місяць зблід.
3. Порушенням норми є речення, у яких дія, виражена дієприслівником, і дія, виражена дієсловом-присудком, стосуються різних виконавців.
Завдання ЗНО: неправильно побудовано речення.
А. Побачивши в магазині нову енциклопедію, я захотів її переглянути.
Б. Слухаючи доповідь, ми робили нотатки.
В. Ще не ходячи до школи, мама читала мені вірш М. Підгірянки.
Г. Створюючи виставу, режисер осучаснив текст.
4. Домашнє завдання: Написати текст за поданим початком, використовуючи дієприслівники та дієприслівниковий зворот.
За вікном зашарудів дощ. Важкі краплини застукали по підвіконню...

23.04.2020-24.04.2020 
Українська мова
Тема: Готуємося до ЗНО. Власне висловлення. 
1. Прочитайте наведений текст.
Людям властиво мріяти. У своїх фантазіях ми бачимо себе кращими, розумнішими, щасливішими, тобто ледь не ідеальними. І коли з плином часу рух до бажаного видається заважким і надто повільним, багато хто занепадає духом, опускає крила, відмовляється від прагнень...
Викладіть Ваш погляд на проблему:
Як же вберегтися від зневіри на шляху до мрії?
2. Обов"язково проаналізувати власну творчу роботу, її структуру (вступ, основна частина, висновок), приклади з художньої літератури (наскільки вдало використані)
Обгрунтувати пунтограми та орфограми. 

23.04.2020
Українська література
Тема: Ліна Костенко. "Маруся Чурай"
1. Дочитати роман.
2. Робота зі змістом твору 
Дати відповіді на запитання:

- На які дві групи можна поділити свідків на суді.
- Яка різниця в моральності цих представників?
- Доведіть, що Маруся не лише вродлива дівчина, а й творча особистість?
- Чому вона закохалась саме в Гриця, а не в якогось іншого парубка?
- Марусина хата стала для Грицька майже рідною. Чому його власна матір не займалась вихованням сина?
- Що відомо про батька Марусі і батька Грицька? Яка їх доля?
- У чому полягає драма любові Чураївни?
- Чому Гриць зрадив ту, яка так любила його?
- Чим особливо завинив Гриць перед Марусею?
- Яким чином Галя намагалася принизити дівчину?
- Доведіть, що остання зутріч Гриця з Марусею сколихнула його душу?
- Прокоментуйте сллова Марусі: "Десь, може, там зустрінемося ми. Не буде рук - обнімемось крильми
3. Домашнє завдання: Скласти характеристику образу Івана Іскри.

27.04.2020, 30.04.2020
Українська література
Тема: В. Стус. Поет як символ незламного духу.
1. Ознайомитися з інформацією про В. Стуса на с. 234-235
2. Розглянути світлини та виконати завдання (А,Б,В)
3. Прочитати виразно вірш "Крізь сотні сумнівів я йду до тебе, Господи, гніву пречистого..."
Опрацювати літературно-критичний матеріал на с. 236-237
4. Виконати тестові завдання (с. 237). Надіслати на електронну пошту.
5. Дати відповіді на запитання 1-11 на с. 237-238
6. Домашнє завдання: Вивчити напам"ять один із віршів (на вибір)

28.04.2020, 29.04.2020
Українська мова
Тема: Правопис прислівників і прислівникових сполучень. Мовленнєві помилки у вживанні прислівників.
1. Повторити теоретичний матеріал §7.
2. Виконати впр.59
3. Повторити правила написання прислівників і прислівникових сполучень 
1. Записати подані прислівники.
З давніх/давен, все/одно, на/совість, до/речі, коли/не/коли, по/своєму, на/весні, в/міру, на/зло, по/двоє, в/цілому, на/показ, до/вподоби, по/змозі, за/кордон, там/таки, врешті/решт, пліч/о/пліч, у/стократ.
4. Слід уникати помилок у вживанні прислівників. 
Правильно (більш точно, найбільш точно)
Неправильно (більш точніше, найбільш точніше)
Доповніть трьома власними прикладами 
Відредагувати усно речення впр.61
5. Домашнє завдання: Написати висловлення в публіцистичному стилі на тему "Мій життєвий вибір". Використати в тексті прислівники для підсилення виразності. Надсилати на електронну пошту.


30.04.2020 
Українська мова
Тема: Готуємося до ЗНО 
1. Виконати тестові завдання VІІ варіанта (1-33); проаналізувати помилки дібрати приклади. Збірник завдань О. Авраменка.
2. Домашнє завдання: Виконати творче завдання даного варіанта.

04.05.2020
Українська література
Тема: Сучасна українська література. Нове літературне покоління. Стильове розмаїття. Пошуки нових форм і тем.
1. Опрацювати матеріал про сучасну на с. 239-240
- Знати, коли відкрилися перед літературою нові можливості.
- Розуміти поняття масова література й елітарна.
- Схарактеризувати постмодернізм як мистецький напрям
- Літературні уугрупування (" Бу-Ба-Бу", "ЛуГоСад", "Нова дегенерація", "Пропала грамота", "Пси Святого Юра") та їх представники.
- Жанрово-стильові тенденції сучасної літератури. 
2. Ознайомитися з текстами поезій Ю. Андруховича "Пісня мандрівного спудея", "Астролог" та їхнім коротким оглядом. 
3. Виконати завдання А,Б,В на с. 243
4. Домашнє завдання: Прочитати оповідання Г. Пагутяк "Потрапити в сад".

07.05.2020
Українська література
Тема: Г. Пагутяк "Потрапити в сад"
1. Прочитати матеріал про Г. Пагутяк та її оповідання "Потрапити в сад".
2. Поміркувати над прочитаним. Виконати завдання (1-12) на с. 247-248
3. Із Збірника завдань О. Авраменка виконати завд. 34-57 І варіанта
4. Домашнє завдання: Написати есе на тему "У кожної людини свій сад, до якого вона хоче потрапити"

05.05.2020, 06.05.2020
Українська мова
Тема: Типи зв"язку у словосполученні. Складні випадки перекладу словосполучень із російської мови українською.
1. Типи зв"язку: узгодження (рясний дощ);
керування: (зрадіти подрузі);
прилягання (голосно співає)
Завдання: навести по три приклади до кожного типу підрядного зв"язку.
2. ЗНО. Запам"ятати: уміння правильно будувати словосполучення є запорукою уникнення граматичних помилок.
Завдання: записати словосполучення, добираючи  з дужок потрібну форму залежного слова.  
(Закрити, зачинити) вікно; вищий (батька, за батька), (аркуш, листок) паперу, радіти (з успіхів, успіхам), сміється (наді мною, з мене), посваритися (із-за дрібниць, через дрібниці), (відношення, ставлення) до навчання, зрадити (товриша, товаришеві), повертати (вправо, праворуч), (військове, воєнне) училище.
3. Повторити теоретичний матеріал §14-15.
4. Виконати впр.162 та 163 (усно)
Завдання: перекласи українською мовою
оборот капитала
оборот мыслей
оказывать предпочтение
оказывать любезность
открыть фирму
открыть заговор
поднимать авторитет
поднимать на смех
закон входит в силу
не под силу 
содержание семьи
содержание книги
сливочное масло 
машинное масло
Відповіді надсилати на електронну пошту.
5. Домашнє завдання: Повторити §16, виконати впр.168

07.05.2020, 08.05.2020
Українська мова
Тема: Складні випадки координації підмета і присудка. Тире на місці пропущеної зв"язки.
1. Повторити теоретичний матеріал §18 щодо узгодження присудка зі складеним підметом.
2. Виконати впр.186 та 189
3. Записати речення, підкреслити граматичні основи і сформулювати правила вживання тире між підметом і присудком .
Квіти - окраса землі.
Вдихати вітер Батьківщини - найвище щастя на землі. 
Говорити - не ціпом молотити.
П"ять плюс два - сім.
Завдання ЗНО:
1. Дібрати до кожного фразеологізму синонім, пояснити значення. 
зарубати на носі
розпустити язика
зривати маску
сісти в калюжу
бувати в бувальцях
2. На другий склад падає наголос.
позначка
центнер
довідник
каталог
4. Домашнє завдання: Дібрати приклади речень на всі можливі випадки вживання тире в простому та складному реченнях.

15.05.2020
Семестрова контрольна робота з української мови
https://forms.gle/krbMMHDpxdbjNiPN8

28.05.2020 Контрольна робота з української літератури
https://forms.gle/v4Nwyn9zDkyMoWq68

На виконання тесту відведено 30 хвилин.

Комментариев нет:

Отправить комментарий