7 клас

Завдання на період карантину 

                 ofesenko64@gmail.com

16.03.2020 Понеділок
Українська мова
Тема: Написання и та і в  кінці прислівників.
1. Опрацювати теоретичний матеріал §37.
2. Вивчити правила.
3. Виконати вправу 380 (псисьмово), 379 (усно)
4. Домашнє завдання: Поширити подані речення обставинами прислівниками.
Настало літо. Цвітуть квіти. Подув вітерець. Усміхається мама. Ідемо до бабусі. (Відправити на електоронну пошту)

16.03.2020 Понеділок
Українська література
Тема: В. Симоненко "Ти знаєш, що ти - людина"...
1. Прочитайте вірш.
2. Спробуйте осмислити його зміст і дати відповідь на запитання: у чому полягає сенс людського життя? Який зміст вкладає автор у слова "і жити спішити треба"?
3. Домашнє завдання: Вивчити вірш напам'ять.

17.03.2020 Вівторок
Українська мова
Тема: Написання прислівників разом і через дефіс.
1. Опрацювати теоретичний матеріал §39.
2. Вивчити правила.
3. Звернути увагу на правопис прислівників через два дефіси.
4. Виконати вправу 391.
5. Домашнє завдання: Виконати завдання 1 вправи 391

19.03.2020 Четвер
Українська мова
Тема: Написання прислівникових сполучень.
1. Опрацювати теоретичний матеріал §40.
2. Розглянути таблицю (с. 143-144).
"Найуживаніші прислівникові сполучення"
Особливу увагу звернути на правопис.
3. Виписати в зошиті приклади прислівникових сполучень із вправи 416(ІІ).
4. Виконати вправу 419
5. Домашнє завдання: Вправа 421 (скласти діалог)


20.03.2020  П'ятниця 
Українська література
Тема: В. Симоненко "Гей, нові Колумби й Магеллани"...
1. Прочитайти вірш.
2. Опрацювати матеріал підручника с. 174-175
3. Поміркувати над питаннями:
- До кого звертається автор у цій поезії?
- Чому називає своїх читачів Колумбами і Магелланами?
- Як ви розумієте вислів "В океані рідного народу відкривай духовні острови"?
- Яку якість людини уславлює в цьому творі?
4. Домашнє завдання: Навчитися виразно читати вірш


23.03.2020 Понеділок
Українська мова
Тема: Написання прислівників. Тренувальні вправи. 
1. Повторити правила написання прислівників (с. 137-138)
2. На основі таблиці, вміщеної в підручнику, навчитися відрізняти прислівники від однозвучхних сполучень.
3. Виконати впр.404
4. Пояснити правопис прислівників. Узимку, по-своєму, де-не-де, наспіх, більш-менш, спідлоба, босоніж, в цілому, будь-де, по-перше, всього-на-всього.
5. Домашнє завдання: скласти словниковий диктант на правопис прислівників (18-20слів). Завдання відправити на електронну пошту.

23.03.2020  Понеділок  
Українська література
Тема: Л. Пономаренко "Гер переможний"
1. Опрацювати відомості про письменницю (с. 204) 
2. Прочитати новелу.
3. Скласти асоціативний кущ до слова "війна"
війна (горе, сльози...). Відповісти на запитання с.206 підручника.
4. Домашнє завдання: Скласти цитатний план новели.

24.03.2020 Вівторок
Українська мова
Тема: Узагальнення вивченогоз теми "Прислівник". 
1. Дати відповіді на запитання для самоперевірки с.150 підручника.
2. Утворіть ступені порівняння прислівників: легко, близько.
3. Виконати впр.424 (І)
4. Від поданих слів утворіть прислівники, укажіть їх посіб.
Весна, перший, новий, ранок, день, весняний, осінь.
5. Домашнє завдання: Виконати тестові завдання с. 149-150

26.03.2020 Четвер
Українська мова
Тема: Прийменник як службова частина мови.
1. Прочитати теоретичний матеріал підручника. (с. 154-155)
2. Вивчити правило
3. Знати види прийменників за будовою, поняття похідні й непохідні прийменники.
4. Виконати впр.438
5. Розглянути таблицю, вміщену на с. 157  підручника. З'ясувати, як відрізнити прийменник від омонімічного прислівника 
6. Домашнє завдання: виконати впр.443

27.03.2020   П'ятниця  
Українська література
Тема: Л. Пономаренко "Гер переможний"
1. Учимося аналізувати твір:
- Якими зображені полонені німці після війни? Як вони працювали?
- Хто першим почав ставитися до німців милосердно і чому? 
- Чи розуміли дорослі, що не всі німці пішли воювати з доброї волі? А хто не міг цього зрозуміти?
- Чому Фрідріх намагався порозумітися з дітьми?
- Як поставилися діти до його благородної справи?
- Коли дівчинка все-таки відчула влану провину?
- Над чим змушує замислитись цей твір?
2. Домашнє завдання: Дати письмову відповідь на запитання: "Гуманізм - це слабкість чи сила людини?" (завдання на електронну пошту)

06.04.2020-07.04.2020 Понеділок - Вівторок
Українська мова
Тема: Написання прийменників.
1. Пригадати, яку частину мови називають прийменником?
- Чим похідні прийменникки відрізняються від непохідних?
2. Опрацювати теоретичний матеріал §43.
3. Виконання вправ на закріплення орфограми "Написання прийменників разом, окремо і через дефіс" Вправи 449, 450, 451
4. Спробувати сформулювати, у чому особливість правопису прийменників.
5. Домашнє завдання: впр.455 (скласти твір-роздум у робочому зошиті)

06.04.2020 Понеділок - 10.04.2020 П'ятниця 
Українська література
Тема: М. Павленко "Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських"
1. Прочитати повість-казку (с.179-201)
2. Обміркувати прочитане, дати відповіді на запитання:
- Чому Софійка не могла звикнути до нового помешкання?
- Як це вплинуло на її оцінки в школі?
- Який предмет у творі виявився чарівним?
- На який ганебний вчинок зважився Вадим?
- Що він розповів Софії про свою родину?
- У чому полягало прокляття роду Кулаківських?
- Яким чином дівчинка допомогла Вадиму?
- Чи закономірним є фінал повісті?
3. Домашнє завдання: Дати відповідь на запитання: "Наскільки важливо для людини вірити в дива?" (відповідь надсилати на електронну пошту)

09.04.2020 Четвер
Українська мова
Тема: Особливості вживання прийменників.
1. Прочитати теоретичний матеріал підручника. (с. 160)
2. Зробити висновок про особливості вживання варіантів прийменника з-із-зі
3. Виконати впр. 457 (письмово)
4. Опрацювати правила чергування [у]-[в] (с. 161). Виконати впр. 460 (усно)
5. Домашнє завдання: Виконати впр.459 (надсилати на електронну пошту)

13.04.2020 -14.04.2020
Українська мова
Тема: Особливості вживання прийменників.
1. Повторити теоретичний матеріал підручника §44.
2. Дати відповіді на запитання:
- Навіщо кожному потрібно знати особливості вживання прийменників з іменниками?
 - Чому необхідно пам"ятати правила вживання прийменників "у-в", "з-із-зі"
3. Розглянути таблицю на с. 162, де наведено приклади неправильного вживання прийменників.
4. Опрацювати інформацію "Культура мовлення" на с.165
5. Відредагувати словосполучення впр. 462. Виконати впр.464
6. Розглянути розбір прийменника як частини мови; виконати розбір двох прийменників із попередньої вправи.
7. Ознайомитися з інформацією "Із глибин мовознавства", "Уживання прийменників" (с. 164) і змоделювати правильний варіант продовження речення впр. 465
8. Домашнє завдання: Виконати впр.466 (відредагувати речення). Відповіді відсилати на електронну пошту.

 16.04.2020
Українська мова
Тема: Сполучник як службова частина мови.
1. Опрацювати теоретичний матеріал підручника §45.
2. Вивчити правило.
3. Знати види сполучників за походженням за буддовою та способом використання. Уміти наводити приклади. Виконати впр.473
4. Опрацювати інформацію щодо вживання парних сполучників на с. 168. Відредагувати речення впр.479
5. Домашнє завдання: виконати впр.480

13.04.2020, 17.04.2020
Українська література
Тема: М. Павленко "Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських". Робота з текстом твору.
1. Проаналізувати вчинки героїв повісті - Софії, Вадима та Сашка
2. Обміркувати, чи схожі вони на реальних школярів?
3. Визначити риси характеру героїв
Софія - доброта, ...
Вадим - невихованість, ...
Сашко - працьовитість, ...
4. Дібрати цитати.
5. Скласти характеристику образу одного із героїв (на вибір)
6. Розподілити героїв повісті на тих, що уособлюють зло, і тих, що уособлюють добро
ЗЛО/ДОБРО
Обміркувати, хто з них перемагає і чому?
7. Опрацювати статтю підручника "Справжнісінька сучасна казка" (с. 201-203)
8. Домашнє завдання: Виконати тестові завдання до розділу "Ти знаєш, що ти людина" на с.209-211

21.04.2020, 23.04.2020
Українська мова
Тема: Сполучники сурядності та підрядності.
1. Опрацювати теоретичний матеріал підручника на с.170-171
2. Спробувати дати відповіді на запитання:
- Яку частину мови називають сполучником?
- У чому полягає відмінність між сполучниками сурядності й підрядності?
- На які групи за значенням поділяють сполучники сурядності?
- А які групи за значенням мають сполучники підрядності?
3. На основі впр.481 зробити висновок про роль сполучників сурядності та підрядності в мові
4. Виконати впр. 482 (І, ІІ) та впр. 487 в робочих зошитах.
5. Домашнє завдання: Скласти речення за поданими схемами впр.485 (надіслати на електронну пошту)

24.04.2020
Українська література
Тема: Олег Ольжич. "Господь багатий нас благословив"
1. Ознайомитися з відомостями про поета на с. 213-214 підручника.
2. Дати відповіді на запитання:
1. Де і коли народився Олег Ольжич?
2. Доведіть, що він був різносторонньою людиною?
3. Що загострило в юнака почуття любові до України?
4. Коли з"явилися його перші твори?
5. Чи вдалося йому повернутися в Україну?
6. Яку культурну роботу налагодив на Батьківщині?
7. Чому життя поета обірвалося в червні 1944?
3. Прочитати поезію "Господь багатий..."
4. З"ясувати, до якого виду лірики вона належить. Визначити головну думку твору. 
5. Знайти епітети та метафори в тексті вірша.
6. Домашнє завдання: Навчитися виразно читати вірш.

27.04.2020
Українська мова
Тема: Написання сполучників. Розрізнення сполучників і однозвучних слів.
1. Опрацювати теоретичний матеріал підручника на с.175
2. Виконати впр.497
3. Опрацювати теоретичний матеріал щодо розрізнення сполучників і однозвучних слів (інших частин мови) на с. 173, 176
Запам"ятати:
1. Сполучники не мають лексичного значення.
2. Не відповідають на запитання.
3. Не є членами речення.
4. Можна замінити сполучником-синонімом. 
Наприклад: Землю омив рясний дощ, проте не приніс прохолоди.
проте, зате (= але, однак)
5. Виконати впр. 502 (усно)
6. Домашнє завдання: впр. 503 

28.04.2020 
Українська мова
Тема: Частка як службова частина мови.
1. Опрацювати теоретичний матеріал §48.
- Вивчити правила.
- Знати особливості частки.
- Вивчити розряди часток.
- Розглянути таблицю (с. 180) "Групи модальних часток за значенням"
2. Виконати впр. 509 (усно), 515(письмово)
3. Домашнє завдання: Впр. 518 (скласти діалог за однією із запропонованих ситуацій). Завдання надсилати на електронну пошту.

30.04.2020 
Українська мова
Тема: Правопис часток.
1. Опрацювати теоретичний матеріал §49.
- Вивчити правила написання часток разом, окремо і через дефіс. 
2. Виконати впр.520 (усно), 524 (письмово)
3. Узагальнити вивчене.
- Навести приклади, коли частки пишемо разом, через дефіс, окремо?
4. Домашнє завдання: Впр. 529 

27.04.2020
Українська література
Тема: О.Гаврош. "Неймовірні пригоди Івана Сили"
1. Прочитати повість (с.221-242).
2. Знати:
- Хто такий Іван Сила;
- Його шлях у великий спорт і досягнення;
- Про його друзів та ворогів і їхню роль у його долі;
- Історію кохання Івана і Мілки;
- Переслідування поліції.
3. Домашнє завдання: Дати письмово відповідь на запитання "Чому нам важливо знати про таких героїв, як І.Сила?" (надсилати на електронну пошту)

04.05.2020, 05.05.2020 
Українська мова
Тема: Не та ні з різними частинами мови.
1. Опрацювати теоретичний матеріал §50.
- Вивчити правила, коли не пишемо разом з різними частинами мови? Коли окремо? Навести приклади
- Вивчити правила, коли ні пишемо разом? Коли окремо? Навести приклади
2. Усвідомити практичний матеріал в процесі практичної роботи. Виконати впр. 532, 533
3. Розглянути розбір частки як частини мови.
- Повторити групи модальних часток с. 180
- Записати речення. Виконати розбір частки як частини мови. 
На галявині розквітли лише проліски.
4. Домашнє завдання: Виконати впр.539

07.05.2020 
Українська мова
Тема: Вигук як особлива частина мови
1. Опрацювати теоретичний матеріал §51.
- Вивчити правило
- З"ясувати які особливості мають вигуки
- На які групи за значенням поділяються?
- Які розділові знаки вживаються при вигуках?
- Коли вигуки не відокремлюємо?
- Які вигуки пишемо через дефіс?
2. Виконати впр. 542 (усно), впр. 543 (письмово)
3. Домашнє завдання: Впр. 545 (на електронну пошту)

04.05.2020, 08.05.2020
Українська література
Тема: А. Малишко. "Пісня про рушник", "Чому, сказати, й сам не знаю - пісні, що стали народними"
1. Опрацювати статтю підручника про А. Малишка (с.244-246).
2. Ознайомитися з текстом поезії "Пісня про рушник" та інформацією щодо неї (с. 246-247)
Дати відповідь на запитання:
- До якої збірки увійшла ця поезія?
- Що символізує рушник?
- Яким постає образ матері?
- Чому ця пісня стала своєрідним гімном усім матерям?
3. Ознайомитися з текстом твору "Чому, сказати, й сам не знаю", та інформацією, вміщеною на с. 247-248
- З"ясувати, коли був написаний вірш?
- Чому його вважають лебединою піснею поета?
- Хто поклав на музику цю поезію?
- Що символізує стежка? 
- Знайти метафори в  тексті вірша.
4. Домашнє завдання: Один із віршів (на вибір) вивчити на пам"ять.

12.05.2020 
Українська мова
Тема: Вигук. Тренувальні вправи.
1. Пригадати, чим вигук відрізняється від самостійних і службових слів?
Які розділові знаки вживають при вигуках?
2. Опрацювати інформацію "Із глибин мовознавства" на с. 194
3. Виконати впр.547 (письмово), впр.548 (усно)
4. Розглянути розбір вигука як частини мови. 
    Виконати впр. 551
5. Домашнє завдання: Впр. 550 (скласти діалог за однією з поданих стуацій)

14.05.2020 
Українська мова
Тема: Підготовка до семестрової контрольної роботи.

Узагальнення вивченого з теми "Службові частини мови. Вигук."
1. Дати відповіді на запитання і завдання для самоперевірки на с. 197
2. Виконати впр.554 (усно), впр. 556 (І, ІІ) письмово.
3. Опрацювати інформацію з "Культури мовлення" на с. 198
Звернути увагу на типові помилки.
4. Домашнє завдання: Виконати тестові завдання на с. 196-197

 15.05.2020
Українська література
Тема: Олена Теліга. "Сучасникам"
1. Опрацювати статтю підручника про О. Телігу (с.216).
2. Ознайомитися з текстом вірша "Сучасникам"
3. Проаналізувати вірш (визначити тему, ідею, ключові образи).
4. Підготуватися до семестрової конторльної роботи:
- Повторити вивчені вірші А. Малишка, О. Ольжича. 
- Знати зміст повісті О. Гавриша "Неймовірні пригоди І. Сили" та новели  Л. Пономаренко "Гер переможений"
- Виконати тестові завдання до розділу  "Ми - українці" на с. 253-255 


18.05.2020
Контрольна робота з української літератури
https://forms.gle/BdoXLGF9BuP4DDBW6



18-19.05.2020 Українська мова


Тема. Узагальнення вивченого про частини мови.

I.                   Дати відповіді на запитання впр. 558
II.                Відредагувати речення впр. 564
III.             Виконати впр. 567 (усно), 570 (письмово)

           Д/з  Відредагувати речення впр. 565


21.05.2020 Українська мова


I. Підготуватися до контрольної роботи:
1) повторити § 42-51
2) виконати тест. завдання на с. 208

3) дати відповіді на запитання для самоперевірки (с. 197)


26.05.2020 Українська мова
Контрольна робота 6. Службові частини мови. Вигук.
https://forms.gle/gDTWfFHxckKERzRG8


Комментариев нет:

Отправить комментарий